понедељак, 23. мај 2016.



Preuzeto sa http://mom.rs/morana/


Moj grad (konkurs)


centar grada nikad nije  bio dalji
ljudi su izbezumljeni
vječnost je sablasna
ljudi su očajni
vječnost na semaforu
vječnost na kružnom toku
ljudi nigdje neće stići.
mi smo srećni ljudi.
mi znamo da nikad
nigdje nećemo stići
pa se naslonimo
i odvežemo pojaseve
i uživamo.
ja promislim tri hiljade misli
i nađem moju pjesmu na radiju.
ti dovršiš cigaretu
pomaziš me
napališ me
napiješ me
još ti na jeziku osjećam vino.
ja sam srećna žena.
neka zauvijek traje crveno.
neću da žurim,
hoću ovakvu vječnost za sebe.
Redakcija E-časopisa za umetnost i kulturu “Zvezdani Kolodvor” raspisuje konkurs za šesti broj časopisa na temu:
MOJ GRAD
Pošaljite nam pesme, priče, slike ili fotografije koje ste posvetili vašem gradu, selu ili nekom drugom mestu u kojem ste rođeni, na kojem biste voleli da živite, u kojem ste živeli, koje vam nedostaje, u kojem ste poželeli da zauvek ostanete…
Može to biti i impresija o nekom imaginarnom gradu koji ćete opisati u SF ili naučno-fantastičnoj priči.
Rok za slanje radova je 15. avgust 2016. godine, a radovi se šalju na klubumetnika.zvezdanikolodvor@gmail.com (za šesti broj časopisa)
Marija Vujosevic
moja neuroza
je moja religija
zato ja ne nosim krst
već dva kruga
u krugu
oko vrata
moj talisman
je dugme s tvoje košulje
a presveta misa
polusmisleni monolog
o volji i želji
u svitanje
sveto pismo
smo napisali zajedno
prvog dana
riječ po riječ
stih po stih
integrišući se
jedno u drugo
mi smo postali bog
kojeg smo tržili
koji odobrava
male rituale
velikog super-ega
ali koji reče
da je potpuno u redu
biti prljav i lud
koji vjeruje u nas
i kljanja nam se
jer je iz naše opsesije
nastao
a mi
mi poštujemo jedino
treće oko
onog drugog
i predano čuvamo našu bolest
praroditeljski grijeh
izvor iz kojeg je poteklo
sve postojeće
i ne pominjemo nikom
hram
od karlične kosti
osveštan zlatnom spermom
podignut na frekvenci
koju ne opažaju čula
gdje počiva čisti um
slava mu i milost
amin.
Share on LinkedIn1Share on Facebook2Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone



Нема коментара:

Постави коментар