уторак, 19. јул 2016.

Poezija je ponovo u modi: Razglednice

Poezija je ponovo u modi: Razglednice: Mene putovanja uvek podsećaju na razglednice. Ako već ne možemo da putujeno sa dragim osobama, u mislima su nam sve vreme, kao i želja da s njima podelimo svaki trenutak. Onda pred kraj putovanja, sledi najlepši deo, kupujemo i šaljemo razglednice. Raduje me što ih ima na svakom kiosku, prodavnici, zajedno sa suvenirima. Neobičnih oblika i boja. Mirišu na svežinu mora, sunce, sol i borovinu. Obilazeći sva ta mala mesta i uvalice duž jadranske obale, razmišljam o tome kako tek sada upoznajem pravu vrednost bisernog mora. Živeći nekada na ovim prostorima čovek uvek misli da ima vremena sutra, da obiđe ili ode na sva ta mesta. Tu se svi prevarimo. Sutra može i ne biti. Postoji ovo danas, sada i u trenutku. Retko da neko od nas uspe da uhvati trenutak. Često ostavljamo stvari za neki drugi put. Tako da ja, tek nakon trideset godina putujem preko 500 km da bih obišla mesta koja su mi nekad bila na korak. Tek sada mogu osetiti koliko sam izgubila čekajući to - sutra. I vredi doći, verujte mi

Нема коментара:

Постави коментар